Τρίτη 21 Αυγούστου 2007

Θηλυκό Θηριοτροφείο....


-"Πότε παίρνεις άδεια?Διακοπές,..που θα πάμε φέτος??"
-"Δε ξέρω...η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κανονίσει κάτι,μάλλον Αθήνα θα κάτσω..",απαντούσα σιγανά ,λες και είχα κάνει το έγκλημα του αιώνα που δε θα πάρω φέτος σβάρνα τα νησιά.
Όποιον έβρισκα στο γραφείο,μα στο διάδρομο μα στη κουζίνα το πρωί ,η ίδια ερώτηση..."που θα πάς και που θα πάς"...κρατήσου έλεγα από μέσα μου,έτοιμη ήμουν να πω που θα πάει ο επόμενος που θα με ρωτούσε....

Βέβαια,θα μου πείτε,η ερώτηση είναι φυσιολογική...γιατί ωρίεσαι?ναι..μόνο που όταν ο γκόμενος σου δυστυχώς αδυνατεί να πάτε διακοπές,οι φίλες σου έχουν κανονίσει με το έτερον ήμισι και εσύ είσαι λίγες μέρες πριν την άδεια μπουκάλα, η ερώτηση ,πιστέψτε με,είναι πέρα για πέρα εφιαλτική.....


Ένα πρωί, λοπόν ,βαρεμάρας στο γραφείο,χτυπάει το τηλέφωνο...." δε ξέρω τι θα κάνεις,μάζεψε τα κι έλα Ζάκυνθο",ακούστηκε μια φωνή....ήταν το μπονιτάκι ,(her nickname...)συμφοιτήτρια από πανεπιστήμιο και πολύ πολύ καλή μου φίλη...Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα πολύ που με θυμήθηκε(είχαμε χάσει λίγο επαφή από τότε που επέστρεψε στα πάτρια ...) ΄,
ok....θα έρθω ,απάντησα χωρίς πολύ πίεση,χιχι.

Πουρνό πουρνό,φτάνω Κηφισό,κανονίζω εισιτήρια ,βαλίτσες και γύρω στις 7 μισι αναχωρώ για το Ζάντε....


Μετά από κανά δίωρο περίπου φτάνουμε Αίγιο για τη καθιερωμένη στάση...Πάω παίρνω ένα καφέ ν'ανοίξει το μάτι μου,και κάθομαι στο τραπέζι να περάσει η ώρα...στο πίσω τραπέζι ακριβώς κάθεται ένα μεσόκοπο ζευγάρι-η γιαγιά πίνει το καφεδάκι της κι ο παππούς ,πιο κοτσονάτος ,τρώει μια τυροπιτούλα με χυμό να κατέβει πιο εύκολα, μια χαρά....

Ξάφνου,αφού τέλειωσε το γεύμα,πετάει την κορυφαία ατάκα.
-"Κοίτα κορίτσια,Ελενίτσα(απευθυνόμενος στη γυναίκα του) ποπο σχολείο, πάνε εκδρομή στη Ζάκυνθο.."
-"Τι λες άνθρωπέ μου,απαντάει η Ελενίτσα, Αυγουστιάτικα τι σχολεία μου τσαμπουνάς?
-"Πάνε πενθήμερη,άκουσέ με....δε βλέπεις γέμισε ο τόπος κορίτσια? θηλέων είναι μάλιστα...."
...δε πρόλαβα να καταπιώ μια γουλιά,πάει εκσφεδονίστηκε απέναντι,για καλή μου τύχη δε πέτυχα κανένα.......είχε λυσσάξει,να προσπαθεί να τη πείσει σώνει και ντε ότι είναι σχολείο....χα,η Ελενίτσα,του την έσκασε όμως
-"Κι αυτή η γριά με τα μαύρα που μπήκε μέσα ποια είναι,ε?",εδώ σε θέλω ....
-"Αυτή είναι η καθηγήτρια,ναι η καθηγήτρια είναι,μου πήρες και ύφος,απαντάει...."
ε,αυτό ήταν..πάει κι ο καφές πάνε όλα....ήταν αδύνατο να σταματήσω....
-"Πρέπει να είναι μάλιστα η διευθύντρια,αν κρίνω από την ηλικία ,αυτή είναι σίγουρα..." εκεί να συνεχίζει το παραλήρημα κι όσο η Ελενίτσα αντιδρούσε τόσο ξεσπάθωνε...πάει λέω,δε τη γλιτώνει η Ελενίτσα...

Για καλή της τύχη,μετά από δυο λεπτά, ακούγεται από τα μεγάφωνα"το ΚΤΕΛ ΖΑΚΥΝΘΟΥ"αναχωρεί....!!


Ο λυκειάρχης πρέπει να ήταν,εκανε πλάκα από το μικρόφωνο,χαχα!!

5 σχόλια:

Trilian είπε...

αχου μωρε ο γλυκουληηηηηης! εβλεπε παντου λαχταριστα κοριτσακια!

Mogwai είπε...

κοιτα να δεις κ εγω πηγα στη Ζακυνθο με αυτοκινητο ο βλακας κ δε μπηκα στο θυληκο θηριοτροφειο :):):)

kouneli είπε...

trilian-μάλλον η ελενίτσα του έκανε νερά τλευταία...μεγάλο πράγμα η στέρηση...


mogwai-next time!!!!(.....θηλυκό,βλέπε τιτλο!εχω ένα θέμα όπως ξέρεις)

[Germanos] είπε...

Τελικα πηγες διακοπές (λοιπόν)...
για πες για το Τζάντε

kouneli είπε...

germanos-ναι πήγα τελικά και πέρασα τέλεια,από τα πιο όμορφα νησιά...και μακάρι να παραμείνει όμορφο...,αν φυσικά κάποιοι το επιτρέψουν